vineri, 15 aprilie 2011

de-ale cotarlelor mele trasnai...

Azi o vecina a scos covorul si l-a batut zdravan, apoi da-i si freaca-l ca m-am saturat eu sa aud "harst , harst". Urly statea la geam foarte atent. Zic , o fi vazut vreo turturica. Ei as, cum a intrat vecina in scara, turbulentul asta, s-a dus fuguta la covor si a inceput sa se frece de el. Si unde-l apuca cu labele ca sa apuce cat mai mult si isi freca freza, urechile si gatul de el...Strig la el, se opreste se uita la mine apoi isi intoarce coada si apuca alt colt de covor si da-i si freaca-te taticule, ca pana n-am iesit sa-l fugaresc, nu s-a potolit. I-a umplut femeii covorul de oarece suvite din coama, ca tocmai ii cade abundent.
Am curatat in urma idiotului, ca si-o fura intr-o zi daca mai face din astea.
Nu va spun ca mi-a stat pulsul cand a scos femeia si perdelele pe sarme. :) :) :) :)
I-am momit pe toti cu niste papa bun si am inchis geamul sa nu cumva, ca daca se apucau de perdelele femeii ... vai vai! :) :) :)


el e Urly

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu