joi, 14 aprilie 2011

pisoii mei zapaciti.

Scap turma afara. ma uit deznadajduita la ceas , dupa doua ore de hoinareala, zevzecii mei nu se vad. Strig, pasai , momesc... 'geaba. De la o vreme, se infiinteaza Zuzel. dupa el isi face aparitia o pisicuta flamanda. Ii arunc mancare, dar moldoveanu protesteaza, maraie, o scuipa. Eu urlu la el, ca e batut in cap! Daca tot miorlaie dupa copane, de ce nu profita de puicuta asta dragalasa. Drept raspuns, sare jos si o fugareste pe nou-venita. Dar Urly, pauza. scrutez intunericul cu lanterna si dau de doua lasere. Undeva la 50 de metri, in vie, Urly face pe masculul alfa. De cate ori il strig pe nume, intoarce lanternele spre mine. Vad ca e interesat si de ceea ce face el acolo, dar si de ce papa bun i-as da. il vad cum se apropie sovaielnic. Din cand in cand ii vad lanternele . am deschis usa frigiderului. Vede si mai face vreo 10 pasi. Eu am inghetat atarnand pe geam cu felia de sunca fluturand intre degete. pana sa ajunga Urly, din intuneric, sare o blana neagra ca taciunele, si-mi salta bucata. Eu sa fac infarct. Injur birjareste: -Negrut, baga-ti-as sarma-n nas, sa-mi crape inima, tampitule! incet , spre ciuda mea, se apropie si Urly. sare in casa si trantesc usurata geamul dupa el. Tampitilor! Ori afara, ori in casa, pe tot parcursul noptii! ei nu dau doi bani si se reped la castronul cu apa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu