vineri, 15 aprilie 2011

vis rupt din ics fails:)) (X-files, pentru cine nu cunoaste dialectu' )

Se facea ca eram la scoala, da' nu elev, ceva ca un fel de cercetator in domeniul veveritelor care depun oo. Mai si vine o profa la mine sa ma anunte ca a fost internat un elev cu niste simptome de boala ciudata dupa ce a fost zgariat de o veverita din aia.
Merg io in padurea unde salasuiau lighioanele infectate si ma apuc sa cercetez. Veveritele astea, depuneau oo-le intr-un fel de cocon suspendat pe un lujer de stejar, inconjurat de un cos de iarba. Ma zgaiesc eu la coconi si vaz ca veveritele bolnave depuneau oo-le in coconi galbeni iar cele sanatoase, in coconi rozalii. Booon. Imi fac eu temele si ma prezint la forul superior adica directia de sanatate publica sa anunt ca cip si deil alea, sufera de gripa porco-vevericioasa si e fatala daca esti compostat de o pufosenie din aia.
Dar, sunt trimisa inapoi sa mai cercetez o data fiindca s-au internat multi cu simptome de gripa vevericioasa, adica ei erau sanatosi, da' daca faceau pipi, mureausi deci trebuia sa constat care anume provoca moartea, zgarietura sau muscatura?
Asadar merg inapoi in padure, si hranesc pufoasele. Cum se apropia seara, imi trantesc pe mine pijamalele sa dorm oleak. Unde, nu ma intrebati, in vreo scorbura ceva. Si cum ma jucam eu asa cu o pufosenie din aia de-o indragisem eu, numa se repede la mine una geloasa, dar din pacate bolnava, si imi trage o labuta peste ochi de-mi zgarie pleoapa. Resemnata, ma ridic si ma indrept spre urgenta, fiindca, nu-i asa, cum spuneam, boala era fatala si extrem de contagioasa. Mergeam eu in pijama si indepartam lumea numa cu un cuvant: veverita.
Ajung la urgente si imi zic aia: pai nu ne ocupam noi de asta, trebuie sa mergeti pe bulevardul Dacia numarul...
ii privesc chioras , dar ca sa ma razbun, le zic: - deci, v-ati molipsit, asa ca sunati-va rudele ca mult nu-i si va cazeaza parcu' rece. Plec eu in cautarea centrului de primire gripati de vevericioaica da' pe drum ma intalnesc cu profa aia de m-a anuntat de elevul internat si-i povestesc ce si cum. Se uita aia la mine de parca eram retardarea intruchipata si ma apuca de brat, ma trage intr-un boschet si-mi urla: - bah, nu fii proasta, daca tu mori aici dupa ce te picuri, mananc o legatura de ceapa verde.
Cum pedeapsa mi s-a parut extrem de crunta, ma asez si dai si picura-te. Ei si noroc ca m-am trezit ca altfel......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu