joi, 14 aprilie 2011

joi, oamenii sunt boi!

Da, da, am mai zis asta. Cu referire la mine evident. Ma trezesc dimineata, imi fac inviorarea si decid ca totul se incepe cu o pauza. Asa ca ma bag inapoi in pat si-mi fac somnul de frumusete. Dar, m-am trezit cu o durere de cap fiindca am adormit cu geamurile deschise sa intre aer "man telegi". Ma asez la birou, si ma uit la folia de algocalmin, o cunosc deja, pastilele sunt mai mari decat pastilele de somn. Iau folia absenta, in timp ce privesc cum antivirusul imi zice ca ie o problema cu licenta. Iau pastila, si ma mir ca era ultima de pe folie, doar mai erau jumatate din ele. belesc ochii la folie. Era folia de nitrazepam. Shit! Sun la zmeu si-i zic:
-Mah am luat din greseala alta pastila, daca vii si ma gasesti dormind, ma trezesti si ma intrebi ora la care m-am culcat, daca e mai mult de doua ore, ma scoli cu forta. Eu incerc sa ma fortez sa inving efectul si ies afara sa repar podetul din gradinuta.
ala zbiara la mine:
- sa nu dea draq sa iesi afara si sa te ia somnul la soare si sa mai sune careva la salvare ca ai lesinat pe acolo.
Rezist io ca-s al draq de incapatanata. Cu ochii pe jumatate inchisi, incerc sa fac treaba. Il injur pe Zuzel, ca acum cand am nevoie de manelele lui, trage chiulu' . Urly doarme ca un porc in ciuda mea si intr-un final, ma bag si io in scutece si adorm. Dupa doua ore, Zuzel se invredniceste sa-si exesrseze vocea si sa ma readuca brutal din visul in care tocmai savuram o inghetata tiramisu.
Arunc cu perna dupa el!
- Panaramo, macar o lingurita sa fi apucat sa gust!
Il doare-n fund si se duce in baie unde are mai multa rezonanta.
deci joi...oamenii sunt boi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu