vineri, 15 aprilie 2011

limbajul felinelor nesimtite

Zice zmeu catre mine, cand ma aude urland la dropiile mele:
- Nu zbiera propozitii aiurea! Comenzile sa fie cat mai scurte si raspicate, ca ai sa vezi ca te asculta.
Booon. Au trecut luni, chiar mai bine de un an de cand tot zbier comenzi scurte cum ar fi:
- NU! NU! NU!
rahat cu apa rece. Daca nu tin nuiaua langa mine, degeaba urlu in urechea fiecaruia, ca ei traduc altfel.
Deci daca eu ma apuc sa fac o mancare cu legume de porc, sau pui, n-are importanta, legume sa fie, intelesul comenzii NU, de interzicere a intinderii de laboante nesimtite spre masa sau catarare de desucheati pe mine, in mintea lor se traduce cam asa:
 1 . Mitzi = bine, da-mi dai mie prima! Ca altfel ii fafai si-i spurc pe toti, clar! (evident ca nu apuca saraca sa-i dau ei prima, ca mi se captureaza mana de doua laboante puternice.
 2. Urly = bine, da' eu ajung la masa si fara sa ma urc pe scaun, deci pot pentru ca sa agat cu laba ce prind.
3. Zuzel= aha deci astept 3 secunde si zvacnesc cu cealalta laboanta. asa facem!
4. Lilu = lasa ca eu nu fur decat cand nu te uiti.
5. Rufus = deci n-ai zis sa nu ma fac ca ma intind de lene pe tine, si daca se nimereste sa ma capat....
6. Muca stiuca turbata =  bun deci pot sa sar pe tine sa te escaladez din 2 in doua secunde, sa clefai, sa fonfai pe nari, sa latru ca ma dai jos... etc.
Acu mai e si Foca. Noroc ca ea sare imediat la loc in culcus ca nu se poate rafui cu doi armasari masivi.
pese: am revenit la urletele obisnuite: Zuzele, baga-te-as in beeep, Nu, am zis, tu-ti grebla ma-tii! Urly da-ti labele jos ca-mi strici fata de masa tampitule! Auuuu, Muculet f..-ti madar deds pipal! Jos de pe mine cretina draq! Jos mah n-auzi! Dispari ca-ti trag un sut in cur turbato!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu