joi, 14 aprilie 2011

vis de-al meu

M-am cam abtinut eu cateva ore dar trebe sa va impartasesc visu' de azi noapte ca parca prea fuse al draq de anormal.
Se facea ca ieream eu in salopeta intr-un atelieeeer. Cine credeti ca-mi era patron? Nea Jiji, dap, nea Jiji din Pipera. Si unde isi trage el maiebahu' langa picioarele mele, sa-i schimb roata din fata, stanga. Berbec cum e, nu vede ditamai compresoru ' si isi juleste aripa din fata. Mai si unde urlam eu la el:
- Bai tampitule, tu nu vezi ce draq faci?
Mi se raspunde:
- las-o mah, ca si-asa imi iau alta.
Ma aplec io si schimb roata. Nah, dar dintr-o data, ma trezesc furisandu-ma dupa el pe holuri. Ajunge intr-o camera mare care avea un fel de incapere sub nivelul podelei. Se baga omu' acolo si numa aud o voce de femeie spunand cu naduf:
-Asa, nea Jiji, caca-te, caca-te!
Cum, necum, ma vede asta ca ma hlizeam sa crap si scoate un pistol si-mi articuleaza doua gloante-n coaste:):):)
Incerc sa-i spun una despre rudele de gradu' intai, dar cineva imi trage un cearceaf peste ochi si-mi zice:- taci mah naibii din gura aia spurcata! vrei sa te omoare asta?
Nu vreau, deci tac. Se pare insa ca asa ce-l rodea vinovatia pe nea Jijica, ca-mi cauta de vorba, da' io ma faceam ca nu-l aud.
Ma astern io la drum, suparata pe nea Jiji si ajung la un catun unde stiam io ca ierea un moshulica ce vindea ciocolata. Ups, tocmai inchisese pravalia. Nu voiam sa plec, ca dadeam nas in nas cu nea Jiji sa ma duca cu maiebahu' acasa. Asa ca ma apuc sa-l strig pe nenea cu ciocolata. Deschide asta, fara chef mah si-mi baga niste preturi de sa lesin. Pai bine mai nene, io stiam ca de doi lei cumpar un kil de ciocolata si dumneata acu mi-o vinzi cu 800 de mii?
M-am imbufnat de tot. Pe drum vaz niste fumei ce se chinuiau sa incalece un scuter, dar de grasane ce erau, se tot rasturnau pe-o parte. Din urma vine autobuzul si lumea rasufla usurata, dar...tzeapaaa, n-avea taxatoare, deci nimeni nu urca. Si tot mergand asa, ajung acasa. Peste cine dau io in fata usii? Exact, peste nea Jiji care ma astepta sa ma roage sa ii fac un tort, ca m-a vazut cumparand ciocolata. Zic: - n-am vreme, ca tocmai il fac pe al meu, na! Ii arat cum il ornez, asa de-a draq ce-i chielea pe mine, ca nu ma incaleca pe mine orice detinator de maiebah.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu